KAREN
Office Manager
Wie goed doet, goed ontmoet.
Een prachtig motto waar ik me helemaal in kan vinden!
Ik vind het fantastisch om in mijn job iets goeds voor een ander te kunnen betekenen. Ik ben iemand die positief in het leven staat, loyaal en zelfstandig is en houdt van het brengen van orde. Het liefste wat ik doe is het ontzorgen van de collega’s en gezelligheid in de praktijk brengen.
Als je een afspraak wilt maken bij Kurago, ben ik je aanspreekpunt. Ik stel me empathisch op, luister naar je verhaal en verwijs je door naar de juiste dienst en collega. Ik stel alles in het werk om je zo goed als kan te ondersteunen.
Mijn collega’s kunnen op me bouwen. Het uit handen nemen van allerlei administratieve taken en het brengen van structuur en rust in de chaos zit in mijn natuur Ik zorg ervoor dat de zaken die ze me toevertrouwen tot een goed einde worden gebracht.
Ik beheer de social media en zorg ervoor dat de de website van Kurago up to date blijft. Collegialiteit, betrouwbaarheid en nauwkeurigheid zijn voor mij ontzettend belangrijk.
Met positieve energie ondersteun ik Kurago en de rest van het team elke dag opnieuw.
SPECIALISATIES
Administratief talent, boekhoudkundige ondersteuning, beheer website en marketing. Verantwoordelijk voor HR, ondersteuning en opvolging van projecten.
OPLEIDING
Karen heeft haar bachelor communicatiemanagement voltooid aan de Hogeschool in Hasselt.
PRAKTIJKERVARING
Karen begon haar loopbaan als customer service medewerker en later als sales assistente bij bedrijven in de privé-sector en heeft een hele dosis administratieve skills opgebouwd doorheen de jaren.